Ved å lese bloggen til ungdom, kommentere og gi tilbakemelding har du høve til å gjere deg kjent med fleire sider ved ungdommen. Ungdomen formidler emne som han er opptatt av. Her kan ein hente ut nyttig informasjon som i neste runde kan hjelpe deg som lærar i komunikasjon med ungdommen. I oppfølgingstenesta møter ein av og til ungdom som ikkje greier å formidle eigne interesser. Dei har gjerne få mestringsopplevingar. Ungdommen kan ha opplevelsen av at skulen ikkje har verdsatt det som han har vore flink til.
Eg har i min jobb møtt ungdom som har eigen blogg, får respons på det dei skriv. Dei har aldri opplevd noko lignande tidlegare, og kunne gjerne tenke seg å leve av å blogge.
Fleksibilitetens forbannelse er kanskje overvunnet
-
Når en skal lage en MOOC er det viktig å avklare rammer for gjennomføring.
En strategi er å begrense gjennomføringen til et tidsrom, med
påmeldingsfrist, e...
for 10 år siden
Ja! Trur du er inne på noko der.Å bli "venn" med elevane/ungdomane på f.eks. facebook er nok ein av inngangsportane til dei.
SvarSlettEg har lese bloggar til ungdom i oppfølgingstenesta. Det at eg syner interesse for ungdommen sin blogg, har gitt meg bedre kontakt med han. Ungdommen fortel om alle pakkane som kjem i posten, betalt reklame på bloggen, konkurranse ho lagar for å få aktivitet på bloggen.
SvarSlettKan ein leve av å blogge? Her manglar eg kunnskap.